Wednesday, March 7, 2012

I am WHO I am

spent almost one hours for making it !


Monthly test just FLIES out from my school ,


Its weird because I have no any happy feeling ,


Perhaps , it comes too fast , flies too fast .


  • SATURDAY-------bahasa melayu , english,sivik 
  • MONDAY   -------mathematic , sejarah , 华语,
  • TUESDAY --------biology , physic
  • WEDNESDAY----chemistry , moral , add math 

Well, my exam is just like a piece of SHIT ~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


还是中文比较适合我。哈哈


前几天,想到了一大堆东西要和你们分享,


可是,www.blogger.com/post-create 出现在眼前,


就不知道要写什么。。。。。。。


考试咯,


其实,我有很专心地听mr lim & miss tan 的课,却好像什么题目都不回答~.~LAME 就是LAME


我很担心因为成绩不好,导致mr lim 会坚决放弃教我们这一班,


我真的很喜欢这个老师的!!!the best teacher in malaysia !xp


物理试卷也只是‘麻麻地“。。。。


真的是“哦ho”~


miss tan 的身体已不是那么好,


我这样的成绩不知道会给她什么反应。。。。。。


由于moral老师是新来的,


很自然的没有人会认真听她的课,


我又不太会回答那些问题,


没有背到kerajinan 的definisi ,就偏偏出在作文的部分!(笑死我和chong min yu


ADD MATH , 有补习啦~ 


还满喜欢这一科,


可是,就是爱在pn,tan的节daydreaming ..xpp


考试又不是讲很厉害,


OMG~~~~



注意*帖子题目和内容完全不相关~



愛情不只玫瑰花 還有不安的懲罰





每日一歌






















close file 


=)

No comments:

Post a Comment